2 miliony na "Budzik"
Zakończyła się pierwsza medialna akcja charytatywna ponad komercyjnymi podziałami. Akcja „Budzik“ ma na celu wybudowanie kliniki dla ludzi w śpiączce. Jeśli uda się wznieść taką wzorcową klinikę przy Centrum Zdrowia Dziecka, to wtedy można będzie zająć się budową takich samych placówek w każdym dużym mieście w Polsce. Zebrano 2 miliony…
Zakończyła się pierwsza medialna akcja charytatywna ponad komercyjnymi podziałami. Akcja „Budzik“ ma na celu wybudowanie kliniki dla ludzi w śpiączce. Jeśli uda się wznieść taką wzorcową klinikę przy Centrum Zdrowia Dziecka, to wtedy można będzie zająć się budową takich samych placówek w każdym dużym mieście w Polsce. Zebrano 2 miliony złotych. Nasza fundacja pobiła wszelkie rekordy – widzowie puścili sms-ów za 1 mln 400 tys! Ale to nie jest najważniejsze. Ważne jest to, że to była wspólna telewizyjna akcja. Z myślą o ludziach z ciężkimi urazami neurologicznymi powstała koalicja medialna – TVN, Polsat, TVP. Akcję zainicjowalismy w lutym w programie „Zielone Drzwi“. Gościliśmy wtedy u siebie pomysłodawczynię „Budzika“ Ewę Błaszczyk z fundacji „Akogo“ I szefową Fundacji Polsat – panią Małgorzatę Żak. Natomiast zwieńczenie akcji miało miejsce w TVP, gdzie gospodarzem był prezes Dworak, a honorowym gościem pani prezydentowa Maria Kaczyńska.