1
-
  • Misie też dla nas pracują. Rozwiązanie konkursu!

    Nasi podopieczni

    Misie też dla nas pracują. Rozwiązanie konkursu!

    Barbara Bukowska, najsłynniejsza na świecie projektantka pluszowych niedźwiadków ogłosiła wyniki drugiego już konkursu pt. “Namaluj ukochanego misia”, zorganizowanego przez firmy Bukowski Design AB i Forget – me – Not. Zobaczcie, które misie znajdą się w limitowanej edycji sprzedawanej tylko w Polsce. Na konkurs napłynęło ponad 1 000 prac. Wybrano 9…

Artykuły

Misie też dla nas pracują. Rozwiązanie konkursu!

Barbara Bukowska, najsłynniejsza na świecie projektantka pluszowych niedźwiadków ogłosiła wyniki drugiego już konkursu pt. “Namaluj ukochanego misia”, zorganizowanego przez firmy Bukowski Design AB i Forget – me – Not. Zobaczcie, które misie znajdą się w limitowanej edycji sprzedawanej tylko w Polsce. Na konkurs napłynęło ponad 1 000 prac. Wybrano 9 rysunków-projektów. Trzy z nich to wyróżnienia. To znaczy, że na ich podstawie zostaną wyprodukowane pojedyncze, egzemplarze pluszaków, ale za to większych rozmiarów (1 metr!). Na podstawie pozostałych sześciu rysunków powstanie cała, acz limitowana, seria misiów, w liczbie 1 199. Produkcja tych wyjątkowych zabawek powinna zakończyć się w grudniu. Wtedy odbędą się chrzciny. Pokażemy je światu na antenie TVN. Będzie można wziąć udział w licytacji I tym samym wspomóc naszą fundację. Zobaczcie misie, które zostaną wyprodukowane przez firmę Bukowski Design of Sweden. Jest to kolekcja limitowana, sprzedawana tylko w Polsce.

Historia
“Kup misia temu, kogo kochasz I pomóż tym, którzy potrzebują pomocy.” - pod tym hasłem odbyła się jedna z piękniejszych kampanii naszej fundacji. Nie ma prezentu milszego nad misia pluszowego! W ubiegłym roku firmy Bukowski Design AB i Forget – me – Not zorganizowały konkurs dla dzieci na projekt nowego misia. W konkursie wzięło udział ponad 300 dzieci, które narysowały, jak widziałyby swojego ukochanego pluszaka. Wszystkie misie były tak piękne, że Barbara Bukowska, najsłynniejsza na świecie projektantka pluszowych niedźwiadków, zmieniła zdanie I zamiast jednej pracy, na podstawie której miała powstać nowa zabawka przytulanka, wybrała trzy. Misie zostały wyprodukowane I sprzedane. Całość dochodu ze sprzedaży przytulanek została przekazana na leczenie naszych ciężko chorych podopiecznych. Akcja sprzedaży pluszaków wsparta była kampanią telewizyjną, emitowaną na antenie TVN i TVN Style. W kampanii wzięły udział telewizyjne gwiazdy: Joanna Brodzik, Szymon Majewski, Bogdan Rymanowski, Katarzyna Cichopek, Tomasz Kot, Kinga Rusin, Zbigniew Łuczyński i in. Misiowa akcja przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Limitowana seria przytulanek na podstawie rysunków polskich dzieci, rozeszła się błyskawicznie. Na otarcie łez wszystkim, którzy “zostali z kwitkiem” Barbara Bukowska wyprodukowała 3 powiększone wersje pluszaków, które zostały zlicytowane za pośrednictwem internetu. W styczniu, wespół z Panią Barbarą Bukowską ogłosiliśmy drugi konkurs pod hasłem "Namaluj ukochanego misia". Konkurs został rozstrzygnięty. Misie są już w produkcji. Za kilka miesięcy odbędą się chrzciny. Dotychczasowy dochód ze sprzedaży limitowanych maskotek to blisko 150 tys. Wszystkim, którzy się przysłużyli efektom misiowej akcji serdecznie dziękujemy.

Akcja: Kup misia
-