1
-
  • Fundacja TVN to jest marka!

    Nasi podopieczni

    Fundacja TVN to jest marka!

    Fundacja TVN „nie jesteś sam“ została uznana za wiodącą markę społeczną w Polsce. Według badań GB SEI Poland, przeprowadzonych przez GoodBrand & Company w marcu 2009, Fundacja „zbudowała ogromny kapitał społeczny i zajęła miejsce w ścisłej czołówce marek społecznych w Polsce. Konsekwentnie realizowana wizja społeczna znalazła odzwierciedlenie w bardzo wysokich…

Artykuły

Fundacja TVN to jest marka!

Fundacja TVN „nie jesteś sam“ została uznana za wiodącą markę społeczną w Polsce. Według badań GB SEI Poland, przeprowadzonych przez GoodBrand & Company w marcu 2009, Fundacja „zbudowała ogromny kapitał społeczny i zajęła miejsce w ścisłej czołówce marek społecznych w Polsce. Konsekwentnie realizowana wizja społeczna znalazła odzwierciedlenie w bardzo wysokich wskaźnikach energetyczności marki, szacunku dla marki i bliskości." Badaniu poddano ponad 300 obecnych w Polsce marek w 22 kategoriach, w tym kategorie: „marki narodowe” oraz „fundacje charytatywne”. W kategorii „Marki Charytatywne” przebadano 21 największych polskich fundacji, stowarzyszeń i charytatywnych organizacji pozarządowych. Marką o najwyższej wartości społecznej nie tylko w swojej kategorii, ale też wśród wszystkich 300 przebadanych marek jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (+82 punkty powyżej średniej dla kategorii wynoszącej 156 punktów). Wśród najlepiej ocenianych fundacji w Polsce znalazły się także Fundacja Anny Dymnej „Mimo wszystko” (+45,7) oraz Fundacja TVN „nie jesteś sam” (+32.3). Na wysoki kapitał społeczny zapracowały sobie także Polski Czerwony Krzyż (+27,8), „Podziel się posiłkiem” (Danone) (+23.7), Polska Akcja Humanitarna (+23.6), Lekarze bez granic (+16.0), Fundacja Polsat „Podaruj dzieciom słońce” (+14.1) oraz „Pajacyk” (13.4). W kategorii „Marki Narodowe” przebadano marki: Prezydent, Premier, Rząd, Sejm, ZUS, Kościół Katolicki, Polska oraz miasta: Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Poznań. Marką narodową o najwyższej wartości społecznej w Polsce okazał się Kościół Katolicki (50.0 punktów powyżej średniej dla kategorii wynoszącej 79.9 punktów), osiągając przy tym wynik ponad dwukrotnie wyższy niż kolejne marki: Kraków (+19.2), Wrocław (+18.6), Polska (+16.8) i Gdańsk (+15.0). Nad budowaniem swojego kapitału społecznego powinny popracować miasta Poznań (+7.5), Warszawa (-4.3) i wypadające najsłabiej pośród miast Katowice (-22.5). Jeśli chodzi o marki i instytucje państwowe, jedynie Premier uzyskał wartość powyżej średniej dla kategorii (3.1). Marka Premier poważnie zdystansowała Rząd (-14,7), Prezydenta (-19.9) i Sejm (-29.6). Wśród marek narodowych najniższą wartość społeczną w oczach respondentów ma ZUS (39 punktów poniżej średniej dla kategorii).

Artykuły
-